pondelok 22. decembra 2008

Dopravný podnik na večné časy a nikdy inak..

Nastúpili sme do autobusu a zavreli sa za nami dvere. Niekto zazvonil. Autobus zastal. Otvoril dvere, nikto sa však ani nepohol. Vodič začal: "Prečo zvoníte?! Kto z vás mi to vysvetli!!!"

Rozpačité ticho. Zavrel dvere a pohli sme sa. Niekto zazvonil. Vodič sa dostaval do nálady: "Ja sa vám tu môžem na to (censured). Načo zvoníš ty (censured)? Všetci vystúpte, mám poruchu!"

Nikto sa ani nepohol, nebrali ho vážne. Zavrel dvere a pohol sa. Prešiel dva metre mimo zastávku a otvoril dvere: "Mám poruchu! Vystúpte! Všetci von!"

Všetci vystúpili. Hneď za ním šiel rovnaký autobus. Tým, čo predtým sedeli, sa ušli už len miesta na státie.

Niektorá ďalšia zastávka bola tá moja. Pred nami šiel celý čas ten "pokazený" autobus. Ľudia na zastávke vraveli: "Už si to videl niekedy, aby šli za sebou dva rovnaké autobusy?"

Žiadne komentáre: