piatok 7. marca 2008

Snežienky

Dnes som prišla a na stole našla snežienky. K zajtrajšiemu dňu žien. Bola som potešená, nečakane.

Včerajší pohovor bol zaujímavý najmä tým, že personalista bol viac v strese ako ja. Dokonca tak, že som sa ho spýtala, či je to jeho prvý pohovor a dozvedela sa, že ôsmy. Bol ale veľmi milý a zaskočil ma tým, že mi tykal. Čo ale v priebehu pohovoru nakoniec nebolo až také nápadné, keďže prebiehal v angličtine. Zato som sa dozvedela pár zákulisných informácií.

Boli dvaja. Jeden sa spýtal, kde sa vidím o päť rokov a druhý mu odpovedal, že tú otázku neznáša. Celkom pekne sa navzájom porozprávali :) Ako skvelý benefit mi ponúkli notebook nadoma, aby som mohla, podľa ich slov, aj v pyžame pracovať na ich projektoch.

Následne ma pochválili a on ma šiel odprevadiť dole a tam mi nadšený hovorí: Toto bol môj najlepší pohovor za posledné dva mesiace, taká príjemná a uvoľnená atmosféra a hoci sa to nemá hovoriť, môžem ti povedať, že to asi dopadne dobre a budeme mať záujem.

Hlavná vec, čo ma k tomu napadlo bolo: Hmmm.. a nemalo by to byť naopak? :) Ja som mala byť tá v strese a po pohovore sa tešiť. Mali ale šesť výťahov a na každom poschodí recepciu. Zato nemali minerálku, iba čistú vodu.

Nakoniec, veď bublinky sú predsa zdravé iba v čokoláde, takže mi to vôbec nevadilo. Okrem toho bublinky vzniknú keď zostanú snežienky samé vo vode. Z posledných zvyškov síl som rozpoznala, že toto nie je minerálka.

2 komentáre:

Alsaska povedal(a)...

ten posledny odstavec je super, jak torobis?
BTW mas nejaky specialny dovod preco sa ti vsetky blogy zacinaju na S :) zeby som bola az taka inspiracia?
tvoja Saska :D

aktarinka povedal(a)...

Noo... ano, to S je umyselne, ale neprezrad nikomu, ze som si to dosial nevsimla, dobre? ;)

dakujem za pochvalu a nemam ziaden recept, prichadza to same..