nedeľa 30. marca 2008

Sukne

Vonku je tak príjemne. Žiada sa mi iba sedieť na lavičke, obzerať kvietky a vírivé sukne. Lebo Slovenky nosia sukne viac ako Nemky. Miesto toho sa tvárim, že píšem diplomku a predstavujem si aké to bude keď budem jazdiť na aute.

Bude to určite super :) V mojom živote sa predsa dejú iba skvelé veci. Aspon ja si pamätám iba tie skvelé. Ako keď sme v druhej triede na hudobnej tancovali ľudové tance. Mne pripadol chlapec, ktorý sa mi hrozne páčil. Mama mi dala do školy ružovú sukničku a pokyny, že si ju mám obliecť keď budeme tancovať. Tak som si ju šla obliecť na záchod, predsa len, dievčatá sa neprezliekali v triede. Kým som došla, prebehla polovica tanca, lebo ostatné dievčatá nemali sukničky so sebou, lebo to bola iba skúška. Veru, mala som na sebe ružovú sukňu a nevedela som kroky. Chlapec, ktorý sa mi páčil bol pridelený inej, takej bez sukne.

Niekedy sa to s tými sukňami ozaj neoplatí :)

Žiadne komentáre: