pondelok 17. marca 2008

Strážim, strážiš, strážime..

Dnes mi jedna slečna bez toho aby som niečo spravila násilne strčila do rúk 500-korunu. Chcela aby som jej ju postrážila. V strážení päťstokorunáčiek som totiž profík. Mám na to všetky predpoklady a kvalifikáciu, dokonca požadovanú dvojročnú prax :)

Pravda, táto príhoda má svoje pozadie: bola som na kurze prvej pomoci a holka z kurzu si musela ísť zapáliť. Spomedzi dvadsiatich ľudí ma vybrala ako jedinú(!) vhodnú na stráženie jej vecí, najmä tých čo mala vyložené na lavici. Určite to nebolo tým, že som sedela najbližšie :) Gratulácie prijímam na mojej domácej adrese.

Zato inštruktor prvej pomoci bol dobrý mäsiar. Mal v zásobe zopár nechutných vtípkov o striekajúcej krvi a dochramaných telách. Jedno dievča sa dokonca postavilo, že je jej zle a vrátilo sa až ku koncu hodiny.

My ostatní sme to prežili v zdraví, aj vďaka tomu, že sa v polovici kurzu zasekol počítač. Táto príhoda je nedokončená, nakoľko pokračovanie kurzu nás čaká našťastie až po sviatkoch..

1 komentár:

Alsaska povedal(a)...

ok tento"post" vyhral prvu cenu spomedzi tvojich blogov. dostal o dva body menej ako maximum, tie ti boli strhnute za nekonkretizovanie krvavyhc historiek..:D
fakt krasny..
dakujem